بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد

بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد

بسیج لشگر مخلص خداست امام خمینی

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

آشنایی با بسیج جامعه پزشکی

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ
حضور مخلصانه پزشکان  و پرستاران فداکار و بسیجی در دفاع مقدس که در روزهای آتش و خون در قالب تیم های اضطراری در خطوط مقدم نبرد ، بیمارستان ها و درمانگاه های صحرایی به رفع آلام مجروحان می پرداختند ، زمینه ای شد تا پس از جنگ تحمیلی این حاملان پیام پایداری و استقامت به عنوان بخشی از بدنه تنومند بسیج ، به منظور اعتلاء و اشاعه فرهنگ مقدس و معنوی ایثار و شهادت در جامعه پزشکی و دانشگاهی کشور و ثبت و انتقال تجارب و مواریث گرانبهای دفاع مقدس گرد هم آیند .
با تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سال 74 که با انتخاب و فعالیت نخستین شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی همراه بود ، این حرکت ارزشمند سرعت و توان بیشتری کسب نمود و از آن تاریخ تاکنون فعالیت چشمگیری در عرصه های کارشناسی حوزه سلامت ، علمی ، بهداشتی ، درمانی و فرهنگی توسط بسیج جامعه پزشکی صورت پذیرفته است .
هم اکنون بسیج جامعه پزشکی با بهره گیری از تعداد بی شماری از نخبگان و اساتید گروه  پزشکی و پیراپزشکی که در شورای مرکزی و شوراهای بسیج جامعه پزشکی استانها گرد هم آمده اند ، جهت سیاستگذاری و ارزیابی برنامه ها و فعالیتها در مسیر اهداف مشخص شده، استفاده می نماید. در همین راستا همایشهای سراسری شوراهای استانی عرصه ای برای طرح معضلات عرصه سلامت کشور ، سیاستگذاری و هماهنگی برنامه های بسیج جامعه پزشکی و همچنین بررسی راهکارهای لازم در این خصوص می باشد . با توجه به اهمیت ونقش برجسته اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی در تحقق اهداف این سازمان،کانونهای مستقر در این دانشگاهها به جذب، همکاری و فعالیت این گروه فرهیخته اختصاص یافته و محل مناسبی جهت تضارب آرا و ارائه نظرات کارشناسی به مسئولین و نهادهای نظام درحوزه سلامت کشور می باشد . کانونهای بسیج جامعه پزشکی به عنوان بازوان اجرایی بسیج جامعه پزشکی در مراکز استان و شهرستانها عمل می کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی